czwartek, 2 sierpnia 2012

Skate styl.

Siemka na zapytaj.com spytałam się was gdzie najczęściej kupujecie ubrania Większość
z was zaznaczyła że H&M.Czemu rozpoczynam ten temat? bo dziś jest o ubraniach. Czyli
jak powinien ubrać się skate. Znaczy ja daje tylko przykładowe bo każdy ubiera się  jak chce :)
   A dla dziewczyny wymyśliłam coś takiego:
  
Okey już jutro jade do kłodzka i prawdopodobnie nie będe
wchodzić na bloga i dodawać posty przez 1 dzień. Będe w skate parku więc zrobie pare
fotek, w sobotę przyjeżdzam i chyba pojade do kędzierzyna-koźla choć nie jestem pewna
i tam też zdjęcia porobie :) Zadawajcie mi pytania w komentarzach lub na pocztę
e-mail    mcskate1212@gmail.com
Zrobiłam ankiete na której jest zadane pytanie "Na czym lubisz najbardziej jezdzoć?"
zaznaczajcie BMX lub Deskorolka albo Rolki... Dobra kończe następny post w sobote.


6 komentarzy:

  1. Podoba mi się!
    Jest Extra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie znalazłaś tą zajebistą bluzę w zestawie dla dziewczyny? ;D
    Albo koszulkę dla chłopaka.. ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma co , zajebiste zestawy ! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zestawu mega ;) zapraszam na bloga mozesz zaobserwowac? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba zestaw dla dziewczyn ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się bardzo spodobał zestaw dla dziewczyn :)
    zapraszam do mnie : http://my-sweet-world-love-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń