niedziela, 5 sierpnia 2012

Film. "PP"

No,no Witam was dzisiaj. Od wczoraj myślałam o czym dziś napisać i sobie przypomniałam
o pewnym filmie ma nazwe "Paranoid Park" może jest z 2007 ale mi się dalej podoba.
Jest to dramat, są tam skaterzy, jest zabójstwo,chwilowa miłość, kłamstwa itd.
Jest obrazek z filmu jak naciśniecie na niego możecie pobrać ten film z chomikuj.pl
Wypełniajcie ankiete po prawej stronie ;O. Dzięki za komy w ostatnim poście ;d
Na e-mail przyszły do mnie takie pytania:
1. Jezdziłaś kiedyś na Bmx'sie? A masz Bmx?
-Ta jezdziłam ale tak jak na zwykłym rowerze ;) Nie mam Bmx'a może kiedyś.
2.Do jakiego skateparku teraz przyjedziesz?
-Narazie wiem że będe w Kędzierzynie-Koźlu a później to ja nie wiem.:D
No narazie dwa dostałam pytania ale śmiało pytajcie się ablo w kom. albo na e-mailu
mcskate1212@gmail.com No to do jutra Pamiętajcie o pytaniach i o ankiecie :D

10 komentarzy:

  1. Zagłosowałam w ankiecie :)
    Teraz jestem u taty i nie mam jak obejrzeć filmu, ale jak już będę w domu na pewno oglądnę :) Lubię dramaty, więc sądze że mnei zaciekawi :)

    Zapraszam: http://paranormalni-ba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kłodzko? Wróciłaś stamtąd niedawno? Moje pytanie brzmi, czy dalej trzeba chodzić po twierdzy Kłodzkiej z przewodnikiem? Kiedyś tak nie było... i chciałbym wiedzieć czy wszystko wróciło do normy, bo też się tam wybieram za parę dni. Jak tam byłam kiedyś to wiele się tam wydarzyło i chciałabym znów pójść do tego magicznego miejsca, nie słuchając tego co mnie nie interesuje od przewodnika. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Możesz mi potem dać znać czy już jest odp. na mailu albo blogu?

    Pozdrawiam, Rumuss.

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW :D Tak tu "klimatycznie" ;] Na serio zrobiło na mnie wrażenie jak tu "wlazłam" ;D
    Mogłabyś mi dac wskazówki jak wstawić muzykę? Bo z tego co znalazłam w necie to mi wyskakuje error i to przez youtube...masz jakis inny sposób na wstawianie?

    Zapraszam:
    www.it-other-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog,naprawde:)
    zapraszam do mnie:sennirealny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moi znajomi , 1/4 znajomych to skate , ja też na rolkach jeżdżę : o.
    Kiedyś wyczynowo . ;D tzn. dobrze mi szło , ale dostałam kontuzji ; x
    piszę teraz o tym na blogu , wpadniesz może ? ; D


    agusiaczeq.blogspot.com
    obserwujemy ? : 3
    Zależy mi : c , ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog ;) ;)

    Podoba mi się tu ^^
    Zapraszam do mnie :
    http://tw-opowiadanie-nathan.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajny blog ;) Lubię jeździć na desce i na rolkach ;)

    Ale zapraszam na mój blog o pamiętnikach wampirów (serial) : http://vampire-diariesq.blogspot.com/
    Odwiedźcie go i bardzo proszę żebyście (chociaż) czasem ktoś był aktywny:)
    Uwielbia, ten serial. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog ;D Chociaż nie moja tematyka ;]

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga ;3
    http://mylittleworld-nicolla.blogspot.com/
    Mam nadzieję , że zajrzysz ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jeździć na rolkach <3 Fajnie opisałaś film ;)
    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej można ten film znaleźć gdzieś indziej niż na chomiku.?

    OdpowiedzUsuń